Pages Menu
 

Categories Menu
Darmowa Chwilówka. Pożyczka online bez bik za darmo przez internet
Biuro Informacji Kredytowej, to uciążliwość z jaką spotyka się wielu pożyczkobiorców. O ile istnieje kilka chwilówek oferujących pożyczki dla osób już
Co można zastawić za pieniądze. Pożyczka pod zastaw tabletu, telefonu w Szczecinie
Szczecin choć nie ma bezpośredniego dostępu do morza, jest uznawany za miasto portowe. Ponadto bliski dostęp do granicy, powoduje, że
Wynajem długoterminowy a leasing. Ford focus, toyota auris - wynajem długoterminowy
Wynajem długoterminowy leasing, często jest rozróżniany od samego leasingu. Pierwotnie z takiego rozwiązania mogły korzystać tylko większe
Na czym polega leasing samochodowy? Skoda rapid i nissan qashqai w leasingu
Czym jest leasing samochodowy. Powołując się na oficjalną definicje jest to wydzierżawienie pojazdu w zamian za odpowiednią opłatę regulowaną
Moda na pożyczki online. Nowe chwilówki internetowe, nowe pożyczki przez internet
Każdemu człowiekowi zdarza się przynajmniej raz w życiu sytuacja, w której stwierdza, że przydało by mu się mieć więcej pieniędzy. Część
Faktoring odwrotny - sprawdzi się w każdym przedsiębiorstwie
Czy warto skorzystać z faktoringu odwrotnego? Pytanie, które stawia sobie ogromna ilość przedsiębiorców. Warto sprawdzić, czym tak naprawdę jest faktoring odwrócony
Gotówka czy leasing? Leasing samochodów z obsługą serwisową. Auto opel corsa w leasingu w Warszawie
Warszawa jako stolica naszego kraju, jest ogromnym miastem, zarówno pod katem liczby ludności jak i aglomeracji. Chcąc

Posted by on maj 29, 2021 in Biznes |

Storytelling i jego znaczenie w marketingu

Storytelling i jego znaczenie w marketingu

Marketing to szereg działań, które mają skłonić klienta do skorzystania z usług, wykorzystujący różnego rodzaju narzędzia. Jednym z nich, po które można sięgnąć, jest storytelling. Jakie jest znaczenie storytellingu w marketingu i czy warto korzystać z tego narzędzia? Jak najbardziej, jeżeli chce się sprawić, by marka i jej działanie stały się bardziej zrozumiałe dla potencjalnego klienta.

Opowieść dla przykucia uwagi

Nim pozna się znaczenie storytellingu w marketingu, trzeba zdać sobie sprawę z tego, czym w ogóle jest storytelling jako narzędzie marketingowe. To nic innego jak tworzenie oryginalnej opowieści powiązanej ze światem marki, budowanie szerszego kontekstu i konstruowanie spójnej historii o marce i jej produkcie lub produktach. Storytelling nazywany jest również marketingiem narracyjnym. Stosuje się go, by dotrzeć nie tylko do ludzi, ale i ich wrażliwości, zbudować relację z nimi i pokazać opowieść bez jej sprzedawania. Pomaga to w zbudowaniu relacji, która opiera się na byciu zainteresowanym przez klienta.

Tak może wyglądać

Storytelling może przyjmować różne formy: mówioną, pisaną, śpiewaną, miganą. Ważne, by był interaktywny, czyli stanowił dwustronną interakcję między opowiadającym a słuchającym potencjalnym klientem. Przy wykorzystaniu tego narzędzia nie powinna istnieć bariera między opowiadającym a słuchaczami.

Należy pamiętać, że tym, co wykorzystuje storytelling, są słowa. Za ich pomocą należy zbudować historię, która zagnieździ się w głowach słuchaczy. Do tego wykorzystuje on werbalne i niewerbalne formy komunikacji, takie jak gesty, ruch i odpowiednia wokalizacja. Służą one ubarwieniu przekazywanej opowieści.

Dlatego warto?

Czy opłaca się sięgać po to narzędzie w marketingu? Dzięki niemu może się zaprezentować, a przy tym nie zmuszać klienta do zakupu produktu czy usługi. Ten brak nachalności sprawia, że reklama dociera do klienta, ale nie wywiera na nim presji. Jest za to narzędziem, za pomocą którego można klienta rozbawić, rozśmieszyć, wywołać wzruszenie – zadziałać na uczucia i na wiele miesięcy pozostać w pamięci klienta. A czy nie to się liczy?